Wednesday, 20 April 2011

STORY dina taec's..ngee~~ ♡♫♥






oh ibu!oh ayah!nak niiiiii!!!!!!!ade jugak aku guling dari ruang tamu sampai ke dapur kang...HAHA..
sebenarnye la kan..aq xreti pon guna....sikit2 jela,,,2 pn blaja ngn kawan...tapi tgk org pakai,aku pun nak jgk...xkisahla..asal dapat tngkap gambar yg cantik..kre BEREH r 2..petang tadi waktu g jalan2 ngn abang & kakak aku...aku try2 la cter sal KEHEBATAN dslr ni..ceeewwaaahhh....aku pun habis wat muke comel+kesian+suare ala2 lunak mendayu2 ni(gedik2)...pas2 abang aku pun berkata 'bagus ke?awak pandai ke gune?berape harga?dalam hati aku(tnye lebih2...mcm lu nak beli kat adik lu ni bro)...kakak aku pun mcm cucuk2 abang aku suh beli..(good job kakak!!)abang aku mcm ada gaye je nak beli..aishhh..minx2la...xkshla 2 bkn HAK AKU SEPENUHNYA..asal aku boleh pinjam...HAHAHA...
oh ADILIN HASANU'D-DIN & AMIR HASANU'D-DIN....tolongla adikmu yg tidak bekerja lg ni..pas ni den xminx dah....dapat yg ni...2tahun xminx ape2...2tahun akan datang bru minx...tolloongggg!!ngeeeee~~~~
masih berharap....(aku belum berhenti berharap)